Ne kadar gerçek o kadar hayal!

26 Mayıs 2011 Perşembe

Aynı ama komik

Her Adam Sandler filmi izlediğimde ki hepsini izledim ve yenilerini de izleyeceğim, South Park'daki Awsome-o'nun gerçeklik ihtimali tokat gibi suratıma çarpıyor. Bu senaryolar gerçekten başka türlü yazılamaz. Her sene, aynı temel dinamiklere sahip bir Adam Sandler filmi vizyona giriyor ve ben de izliyorum. İşin acıklı tarafı hoşuma gidiyor, çok gülüyorum. Bulaşıcı bir etkisi var: Hemen eski bir Sandler filmi daha izlemek istiyorum.

Just Go With It bu seneki Adam Sandler filmimiz. Kadro etkileyici, her zevke uygun bir kadın var: Jennifer Aniston, Nicole Kidman ve Brooklyn Decker. 

Yönetmen kadrolu isimlerden Dennis Dugan. Adam Sandler ile Jennifer Aniston arasındaki uyum gerçekten güzel. İlerde, başka filmlerde bunun devamını göreceğimizi düşünüyorum. Bu arada Jennifer Aniston da yaşlandıkça daha güzelleşen hatunlardan. 


Filmin konusunun hiçbir önemi yok! Ama şöyle özetleyelim: Adam Sandler iki güzel arasında kalıyor.


Genç oyuncu Bailee Madison yaptığı İngiliz taklidiyle filmin en etkili silahlarından, benim gibi çocuktan pek hazzetmeyen biri için bile " evde böyle bir şey olsa fena da olmazdı! " etkisi yarattı.

Sonuç itibariyle Just Go With It tam bir Sandler filmi, ne eksik ne fazla... Daha öncekileri sevdiyseniz bunu da seversiniz.


Hiç yorum yok: